пʼятниця, 4 лютого 2011 р.

Роздуми

Усатов Владислав (учень 8-А класу)

Що  для  мене моральний  вчинок? Я переконаний, що кожна людина приходить у світ, аби виконати свою місію, залишити по собі добрий слід. Кожен повинен щось зробити, аби, підсумовуючи прожите і пережите, можна було б сказати своєму найвищому судді-совісті: життя минуло недаремно. Бо хіба не  заслуговує  на  повагу  і  добру пам’ять повсякденна чесна праця? І що б не робила людина, вона повинна вкладати у свою справу частинку власної душі, зернину творчості. Я докладу всіх  зусиль, щоб здійснити  свою  мрію,  бо  знаю, що ніхто, крім  нас самих, не змінить цей  світ  на  краще. І тільки  наполеглевою творчою працею на  благо  рідного народу можна поліпшити і свою долю.

01.02.2011

10 коментарів:

  1. мені теж сподобалося, дуже проникливо,бере за душу

    ВідповістиВидалити
  2. Чесно кажучи я в щоці...
    Я навіть не очікував що тихий Влад може так сказати...
    Мені дуже сподобалось)молодчина)

    ВідповістиВидалити
  3. дааа меня теж дуже сподобалося. молодець

    ВідповістиВидалити
  4. кожна людина загадкова, і я рада з того, що Влад розкрився з цього творчого боку

    ВідповістиВидалити
  5. супер поіншому і нескажеш

    ВідповістиВидалити
  6. ЖИТТЯ МИНУЛО НЕДАРЕМНО. Це правильно сказано. Варто мати цілі і досягати їх, не забуваючи про інших. Молодчина. Дякую

    ВідповістиВидалити
  7. Влад,твоя думка мене дуже вразила.Бажаю щоб ты продовжив в тому ж напрямку!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже добра думка! Молодець! Чесно кажучи ,я не очікувала , що Влад так скаже...

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарно написано,мені подобається!;))класно=))

    ВідповістиВидалити